Posted in Taiwan, video

Fahrenheit in coca cola CF

Buat fans Fahrenheit, ada kabar baru tentang Fahrenheit. Sebelumnya aku udah pernah kasih jadwal Fahrenheit di bulan January ke kalian kan? Nah, di situ terdapat aktivitas buat iklan coca-cola. Kaya apa sih CF-nya.. ayo liat..🙂


source: wuchunfever

posted by fia

Author:

Anyeonghaseyo.. wo men shi the 5th mei mei.. this blog describe everything about asian. start from actress or actor, movie or drama series,

5 thoughts on “Fahrenheit in coca cola CF

  1. Yak, kali aja . . . . . . . . . . .
    Iklan zhang zi yi, rain, vivian hsu trus juga bbrapa yg laen smpet dtayangin d indo ko’. . . . . . .

    Berharap fahrenheit ditayangin gak da salahx ko’ . . . .

  2. dari bahasa iklan ini, kayanya cuma buat di taiwan deh. Kecuali mereka iklannya pake bahasa inggris. Tapi aku nggak tau bakal ditanyangin di Indo apa nggak.🙂

    fia

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s